środa, 28 lipca 2010

27 i 28 cz. 1 ; 3

A więc . Nje opisałam wczorajszego dnia , bo nje miałam czasu xD 26 byłam w Wa-wie . Kupiłam sobie mnóstwo rzeczy ; 3. Mn :
- bluzkę z Simpsonów ( z tą małą ich córką i misiem , biała )
- bluzkę z napisem 'I love cute guys' ( biała )
- bluzkę z taką dziewczynką i napisem ' Made in Japan' ( niebieska )
- bluzkę z pingwinem ( szara )
- bluzkę z kokardą tak jakby narysowaną ( biała )
- kostium czarno - różowy w kwiatki ( bikini )
- kostium w czarno - białe paski ( bikini )
- górę od kostiumu ( granatowa )
- dwie kokardki ( fioletowa i niebieska )
- bieliznę x D
- i wiele innych bluzek , ale nje kce mi się wypisywać x D
W Wa-wie było fajnie ; d.

Wczoraj przyjechała do mnie Klaudia . Większość czasu spędziłyśmy na opowiadaniu sobie wszystkiego co się wydarzyło w końcu nje widziałyśmy siebie z ponad tydzień , a to mnóstwo czasu . ; 3 Poszłyśmy do sklepu i kupiłyśmy sobie lody , chipsy i zupki. Oczywiście zupki zjadłyśmy na sucho , bo nje kciało nam się ich gotować x D. Potem przyszłyśmy do mnie do bloku i zaczęłyśmy się wygłupiać . Następnie babcia wysłała nas do sklepu po ocet , w drodze powrotnej wpadłam na tak inteligent pomysł , żeby skakać po kałużach i biegać bez parasolki . W ten sposób wróciłyśmy całe mokre do domu x D. Gdy przyszło już Klaudii jechać nje mogła ubrać się w swoje ubrania , bo były całe mokre . Ponieważ nje mam tu zbyt wiele ubrań , bo większość jest u bab. Zosi dałam jej moje stare czerwone rybaczki , bluzkę w kwiaty i szare tenisówki. Do tego założyła swoją złotą kurtkę i wyglądała prześmiesznie x D . I tak się skończył ten dzień , no bo chyba nje będę Wam opisywała jak to się myłam i grałam na komputerze ; D

Dziś mam iść z babcią na zakupy na podróż , oraz mam pomagać cioć. w sprzątaniu , bo jest u niej remont , ogólnie nudy ; 3. Potem napiszę co działo się dziś , może będzie coś ciekawego xD .

Może potem dam zdjęcia tych ubrań , ale to jeszcze nje wiadome ; p.

Pa , koffam Was <3

1 komentarz: