piątek, 23 lipca 2010

23 lipca - cz. 3 ; 33

Tak wiem. Piszę już 3 notkę tego dnia , ale jakoś mam ochotę . ; ]

No , a więc napiszę o moich planach , bo cały dzień już opisałam . ; 33
Chcę mieć kolczyk w wardze lub dwa , albo dwa tak jakby na brodzie .! Moja babcia mówi , że to głupota , ale może jakoś w liceum uda mi się ją wybłagać x3 Narazie chcę w gim. pofarbować sobie włosy na platynę x3 . Idę już do 6 kl. więc to już nie długo . ; 33

Może zaraz pójdę pooglądać TV u cioci , albo coś . ; ] Nje wiem .
O . Dobrze , że sobie przypomniałam . Będę pisała nad morzem taki dziennik - pamiętnik . Potem przepiszę to na bloga , a więc wszystkiego się dowiecie . Już nawet kupiłam sobie zeszyt choć do wyjazdu jeszcze tydzień . ^^ Tak sobie pomyślałam , że może gdzieś w Gdańsku znajdę te pasemka ... No . Muszę jeszcze kupić krem z filtrem , ale nie mogę znaleźć 60 . Pewnie spytacie czemu z tak wysokim faktorem .? A to dlatego , że nie chcę się opalić , już i tak jestem prawie czarna xD . O . I chcę sobie zrobić grzywkę niebieską . Może jutro . Robię bibułą . Od razu się zmywa , ale mogę robić codziennie x3 . Fajnie wychodzi . W tamtym roku miałam prawie całe różowe włosy xD . Nie chciało mi zejść i jeszcze w sql. miałam gdzie nie gdzie różowe x3 . Bosh . Ale się rozpisałam xD. A . I pomalowałam sobie pazurki na jasny róż x3 . Może potem wstawię jakąś fotkę czy cóś ; ]

To Bay ;* Loff <3

1 komentarz:

  1. ` , Ja mam 50+ ; ))

    Napisz mi na gadu jak robisz bibułą , próbuję już od dawna ale nje mogę .

    OdpowiedzUsuń