poniedziałek, 19 lipca 2010

19 lipca cz. 2 ; 3

Byłam na mieście z Kinią. To tak. Obeszłyśmy pół miasta i nic nie znalazłam, potem weszłyśmy do Housa i znalazłam takie fajnie japonki choć trochę w moim stylu. Najlepsze było to, że pani z tego sklepu dała nam takie łańcuchy do spodni za darmo ; ) Ja dostałam 2 - jeden czarny, a drugi granatowy. Z granatowego wyciągnęłam materiał i jest sam srebrny łańcuch. Sweet ; 33. Potem poszłyśmy do Yupsa i tam kupiłam takie 2 Emosiowe przypinki ^^ Resztę czasu spędziłyśmy w parku. Teraz siedzę przed komputerem i sobie gram. Muszę iść na piechotę do babci. Uch .! Nie wiem czy jutro napiszę notkę, bo nie wiem czy będę tu w bloku .. ; (( Ale może ; )

2 komentarze:

  1. ` , Uu , a jaq te kokardqii wyglądają . ? ; > .

    OdpowiedzUsuń
  2. ` , Taqqa niebieska i fioletowa na wsuwki ; pp

    OdpowiedzUsuń