piątek, 23 lipca 2010

23 lipca - cz. 2

Hai . ^__^

Wróciłam z miasta . Taki upał , że chyba padnę . ! 35 stopni w cieniu .! o.O No ale ... kupiłam sobie 3 lakiery : czarny , jasny różowy i biały , oraz kredkę i parę innych rzeczy .

Ktokolwiek czyta tego bloga pewnie zauważył , że zmienił się jego wygląd . To zasługa Juula ; * Dziękuje <3

Nje wiem czy uda mi się dziś spotkać z Kinią , bo jak zacznie się chmurzyć to muszę jechać szybko rowerkiem do bab. , bo może być burza . Och . ! -.- No , ale miejmy nadzieję , że nie będzie padać .

Kilka objaśnień cd moich wszystkich bab. xD A więc . Mieszkam z bab. Elą , a ta bab. u której jestem w lato to prababcia Zosia . Mowie na ją babciu , bo to jakoś tak dziwnie prababciu xD Mam nadzieję , że rozumiecie xD

Cd bloga : Proszę niech ktokolwiek zacznie go czytać , doda się do obserwatorów czy skometuję. Cokolwiek . Plosie ^^




















Takie kce pasemka .. ! Tylko nje wiem gdzie kupić . .. Pomocy .! ; )

2 komentarze:

  1. ` , Heh , to zdjęcie jest taaqie ładne ,bo koloroweee . ; d .

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasemek na allegro poszukaj, może somm ^-^

    OdpowiedzUsuń