piątek, 23 lipca 2010

23 lipca ; 33

Przepraszam za brak ostatnio notek , ale kompletnie nic się nie dzieje ... x.X

Dziś w bloku i na zakupy z bab. , a po południu spotkanie z Kinią <3 . Jest taki upał , że nie da się wytrzymać ... Już nie mogę doczekać się wyjazdu nad morze . ; ) Czemu .? Bo będę chodziła na zakupy , a to jest najciekawsze w tym wszystkim. Zaraz właśnie idę z bab. na miasto . Muszę sobie kupić dwa lakiery do paznokci - różowy i czarny , oraz kredkę do oczu , bo stara mi się kończy . Mam zamiar zacząć błagać bab. żeby na zimę kupiła mi legwamersy x3. Wiem , że jeszcze czas , ale wolę być pewna xD . Chcę sobie kupić pasemko doczepiane , ale nie wiem gdzie ; (( Jak ktoś wie to pisać ; * Kocham Was , ale muszę już iść na to miasto , a nie kce mi się w ten upał .. Bay <3 Na koniec focia ; 33 :

1 komentarz:

  1. ` , Łii , ja bd miała legwarmersy . ^-^ .
    ` ,Ja muszę nowe doczepy kupić . ; d .
    ` , Śliiczne zdjęcie . ; 3 .

    OdpowiedzUsuń