piątek, 13 sierpnia 2010

30 lipca - 13 sierpnia ; p

A więc . Nje pisałam pamiętnika , bo mi się nje kciało x D . Opisze wszystko w skrócie . ; p Większość dni byłam na plaży . Oczywiście musiałam się opalić choć wgl . tego nje kciałam . ; [ 2 razy byłam w Gdańsku , raz w Sopocie , kilka razy w Krynicy Morskiej , kilka razy w Stegnie , raz w Sztutowie i Kątach Rybackich . A więc w Gdańsku raz byłam na zakupach , a raz na zwiedzaniu . To drugie wgl . nje wypaliło . Nawet nje będę o tym pisać . Potem wymienię i dam fotki zakupionych rzeczy ( bez pamiątek pocztówek, oraz kosmetyków ) . W Krynicy byłam zwykle na zakupach i tak o na coś do jedzenia , np. pizzy i wgl . Do Stegny jeździłyśmy na duże zakupy , a w Sztutowie byłyśmy w muzeum Stutthof . Tak wgl . to mój hotel był w Przebrnie ( o ile można nazwać to hotelem ) . Poznałam tam : Anetę , Anię , Kasię , Piotrka , Klaudię , Paulinę , Wiolę , Ewelinę i Karola ( to to młodsze pokolenie x D ) . Ogólnie było fajnie ; p . Dziś wróciłam już do domu z Anią i jej dziadkami . Jutro pojadę do babci i spotkam się z Klaudią ; *
Na razie nje mogę dodać fotek ; (
Może potem ; p.

1 komentarz: